اس ام اس ازدواج سری دوم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اس ام اس ازدواج سری دوم
نوشته شده در سه شنبه 29 مرداد 1392
بازدید : 1529
نویسنده : Mohammad

زیباترین آغاز را با تو تجربه کردم ، پس تا زیباترین پایان با تو می مانم .

________ اس ام اس نامزدی, اس ام اس سالگرد ازدواج ________

به چشمان مهربان تو می نویسم حکایت بی نهایت عشق را ، تا بدانی که محبت و عشق را در چشمان تو آموختم و با تو آغاز کردم به پاکی چشمانم قسم که تا ابد… دوستت دارم.

________________________________________________________

باید از آرامش گل ها گذشت ، شادمان چون لحظه دیدار شد
بهترین تسکین دل این جمله است ، باید از پیوند تو سرشار شد . . .

 

________________________________________________________

(…نام…) عزیزم ، (…روز…ماه…) ، ( …تعداد سال مثل اولین،دومین،سومین،…) بهار در کنار هم بودن زندگیمان را به تو مهربانم تبریک می گویم

________________________________________________________

(…نام…) جان ،قشنگ ترین دقایقم را به پای ساده ترین لحظات خواهم ریخت ،تا بدانی که عاشق ترین پروانه ات منم.

________________________________________________________

(…نام…) گلم ، روی (… سال تولد مثل ۱۳۶۶ …) شاخه گل رز سفید می نویسم تا ابد دوستت دارم،سالگرد پیوند عشقمان را تبریک می گویم.

________________________________________________________

همسرم (…نام…) ، وقتی خانه عشقت پناهگاه خستگی ام شد اندیشیدم که الهه عشق،ناب ترین عشق هستی را نصیبم کرده است.سالگرد پیوندمان مبارک.

________________________________________________________

همه آرامشم (…نام…) جان ،وجود تو پر مهرترین نگاه خداوند به زندگی من است، (…روز…ماه…) ( …تعداد سال مثل اولین،دومین،سومین،…) سالگرد یکی شدنمان جاودانه باد.

________________________________________________________

تک ستاره آسمان عشقم (…نام…) جان ، عاشقانه (…روز…ماه…) ( …تعداد سال مثل اولین،دومین،سومین،…)

سالگرد پیوندمان را تبریک می گویم.

________________________________________________________

عشق بی همتایم (…نام…) ، چه زیبا بو آن لحظه ای که خدای یکتا نگاه هایمان را برای با هم بودن گره ای ناگسستنی زد،( …تعداد سال مثل اولین،دومین،سومین،…) سالگرد پیوند عشقمان مبارک.

________________________________________________________

مهربانم،(…نام…) جان ،می گویند رز سفید نشانه علاقه قلبی است ، پس روی گلبرگ (… سال تولد مثل ۱۳۶۶ …) رز سفید می نویسم تا ابد دوستت دارم . عاشقانه سالگرد پیوندمان را تبریک می گویم.

________________________________________________________

(…نام…) خوبم ،تو تکه ای از آفتابی که وجودت زندگیم را گرم می کند،تو تنها تکیه گاه برای من در کوچه پس کوچه های نا مهربان زندگی هستی،عشقم سالگرد پیوندمان مبارک.

________________________________________________________

همپای لحظه های دلتنگی ام همسرم (…نام…) ، با تو می مانم بی آنکه دغدغه فردا را داشته باشم زیرا می دانم فردا بیشتر از امروز دستت خوهم داشت ، سالگرد یکی شدنمان جاودانه باد.

________________________________________________________

برترین عشق دنیا (…نام…) جان ،در ( …تعداد سال مثل اولین،دومین،سومین،…) سالگرد یکی شدنمان از اعماق دل فریاد شوق سر می دهم و می گویم آرزویم همیشه با تو بودن و عاشقانه زیستن است.دوستت دارم.

پارسال در چنین روزی با بهترین هدیه از خدا سورپرایز شدم که هنوز و تا قیامت از داشتن چنین هدیه ای به خود میبالم ، سالگرد ازدواجمون مبارک

________________________________________________________

( ….. ) سال از با هم بودمان گذشته و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین زندگی را برایم بسازی
سالروز ازدواجمون مبارک

________________________________________________________

هروز با شوق دیدنت چشم میگشایم و وقتی تو را در کنارم میبینم دوست دارم بارها و بارها در برابر معبود زانو بزنم و سجده شکر کنم که چون تویی را به من هدیه داد
سالروز آغاز با هم بودمان مبارک

________________________________________________________

( ….. ) سال از پیوندمان گذشت
ای کاش گذر زمان در دستم بود تا لحظه های با تو بودن را آنقدر طولانی میکردم
که برای بی تو بودنم وقتی نمیماند
سالگرد ازدواجمون مبارک

________________________________________________________

شانه هایت را برای تکیه انتخاب کردم تو پناه منی در لحظه های بیقراریم در عبور بادهای خزان
روی باغ شانه هایت هر وقت اندوهی نشست در حمل بار غصه ات با شوق شرکت میکنم

________________________________________________________

با تو بودن برایم بهترین لحظات زندگی است
ومن وجود پر مهر و سرشار از عشق تو
را در کاشانه قلبم به وضوح میبینم
ومی دانم با تو میشود به خدا رسید
سالگرد ازدواجمان مبارک بر هر دومان مبارک

________________________________________________________

( ….. ) سال پیش زیبا ترین عروس دنیا از آن من شد که تا ابد در قلبم زیباترین خواهد ماند
سالروز بهترین روز زندگی ام بر هر دومون مبارک

________________________________________________________

از وقتی با همیم روزها و روزها گذشته چه تلخ چه شیرین معبود را شاکرم که در تلخیها کنارم بودی و در شادیها را به کامم شیرین تر کردی
عزیز لحظه های بیقراریم سالگرد ازدواجمان مبارک

________________________________________________________

شنیدم دوست داشتن از عشق برتر است حالا میتوانم کاملا ابن جمله را درک کنم چون تا قبل از ازدواج عاشقت بودم اما حالا چون کودکی وابسته به مادر دوستت دارم و از بودنت لذت میبرم
سالگرد ازدواجمون مبارک

________________________________________________________

بر من مباد بی توماندن بی توبودن بی تو خفتن بی تو رفتن
سالروز باهم بودنمان مبارک

________________________________________________________

( ….. ) سال
زمان اندکیست برای با هم بودمان. دوست دارم تا ابد با هم بمانیم و عشق بورزیم
سالگرد ازدواجمان مبارک

________________________________________________________

شاید بارها و بارها تو را در این ( ….. ) سال رنجانده باشم و اکنون بارها و بارها از تو معذرت میخواهم و به قداست پیوندمان سوگند که تا ابد دوستت دارم و به تو وفادار خواهم ماند …

________________________________________________________

در دفتر خاطرات زندگی ام تنها شیرینی که تلخیها ها را از بین برده وجود نازنینت در روزمرگی هایم است
هر روز بیشتر از دیروز دوستت دارم سالگرد ازدواجمون مبارک

________________________________________________________

عزیزم آهنگ صدایت زیبا ترین ترانه زندگیم
نفس هایت تنها بهانه نفس کشیدنم و وجودت تنها دلیل زنده بودنم است
پس با من بمان تا زنده بمانم ، سالگرد ازدواجمون مبارک

________________________________________________________

عزیزم بهترین انتخاب عمرم همراه شدن با تو در مسیر زندگی است،
( ….. ) شاخه گل به مناسبت ( ….. ) سال زندگی مشترکمان تقدیمت میکنم ٫( تاریخ ) یاد آور بهترین انتخاب زندگی ام را فراموش نمیکنم ، دوستت دارم .



:: موضوعات مرتبط: اس ام اس ازدواج , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس ازدواج ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: